Inloggen
Als u een account bij ons heeft, meld u dan aan.
Registreren
Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.

Verzenden & retourneren

A. Hoeveel kost een zending?

Nederland en België:
> €49: gratis
< €49: €6

Nabije landen (Duitsland, Luxemburg, Frankrijk en Verenigd Koninkrijk):
> €80: gratis
< €80: €10

Europese Unie Zone 1
(Denemarken, Finland, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Oostenrijk, Polen, Portugal, Spanje, Tsjechië, Zweden) + Zwitserland + USA:
> €200: gratis
< €200: €20

Rest van Europa + Middellands Zeegebied: €30

Rest van de wereld
: €50

*Voor grote zendingen naar het buitenland, gelieve ons te contacteren.

B. Welke transporteurs gebruiken jullie?

In Nederland wordt er door PostNL geleverd, binnen België leveren we via Bpost en in de rest van Europa gebruiken we in de meeste gevallen DPD.

Voor de rest van de wereld maken we gebruik van onder andere DPD en DHL.

C. Hoe lang is een pakket onderweg?

Niet gepersonaliseerde artikelen:
Nederland en België: gewoonlijk 1 à 3 werkdagen
- Buurlanden: 2 à 4 werkdagen
- Europese Unie, Zwitserland en USA: 3 à 5 werkdagen
- Rest van de wereld: gemiddeld 5 à 8 werkdagen

Gepersonaliseerde artikelen:
2 à 3 werkdagen extra

Opgelet, indien u gepersonaliseerde artikelen besteld heeft, zal de levertijd van het volledige pakket hiervan afhangen. Heeft u de niet gepersonaliseerde artikelen vroeger nodig, dan raden we aan om een aparte bestelling te plaatsen.

D. Tevredenheidsgarantie / Terugzenden en omruilen

Als u om welke reden dan ook niet tevreden bent met de gekochte goederen, kunt u binnen de 14 dagen na ontvangst van het pakket contact opnemen met ons via info@fanstores.nl, om het product, in de mate van het mogelijke ongebruikt en in zijn originele verpakking, om te ruilen of een terugbetaling te regelen.

Klik hier voor ons retourformulier.

E. Contact

Met al uw vragen kunt u terecht op info@fanstores.nl. Uw e-mail zal zo snel mogelijk worden behandeld.

F. Garantie

Voor consumenten-klanten geldt de wettelijke garantie voor verborgen gebreken van 2 jaar vanaf de datum van levering van de goederen (leveringsbon). Vanaf de zevende maand kan dergelijke garantie slechts worden ingeroepen voor zover de consument-klant kan aantonen dat het gebrek reeds bestond op het moment van levering. Gedurende de eerste zes maanden kan de klant defecte goederen onvoorwaardelijk terugsturen, tenzij Fanshops.be aantonen dat het gebrek niet bestond op het moment van levering. Alle klachten op grond van verborgen gebreken dienen, op straffe van verval, binnen de twee maand na de ontdekking ervan door de klant aan Fanshops.be te worden meegedeeld via het emailadres info@belgoshop.com.